نرخ طلا در بازار امروز مشهد یکشنبه (۶ خرداد۱۴۰۳) تورم مسکن در اردیبهشت به کمترین رقم در ۶ سال اخیر رسید پلمب ۱۳ آرایشگاه زنانه از ابتدای سال در مشهد عرضه بیش از ۶ هزار کیلوگرم زعفران در بورس کالا تعرفه واردات لاستیک در سال ۱۴۰۳ مشخص شد + جزئیات دلار در کانال ۵۷ هزار تومان | کاهش قیمت سکه (۶ خرداد ۱۴۰۳) ثبت‌نام بیش از ۱۴۰ هزار نفر برای خودرو‌های برقی رهن و اجاره در بولوار دانشجوی مشهد چقدر نقدینگی می‌خواهد؟ (۶ خرداد ۱۴۰۳) قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (یکشنبه، ۶ خرداد ۱۴۰۳) نگاهی به وضعیت تولید گوشت قرمز در کشور قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | هایما، یک گام تا ۲ میلیاردی‌شدن (۶ خرداد ۱۴۰۳) افزایش ۱۵میلیارددلار‌ی درآمد نفت در دولت سیزدهم آرامش به بازار طلا و سکه بازگشت (۶ خرداد ۱۴۰۳) برقراری پرواز کراچی - مشهد از ۲۲ خرداد صعود سود مؤثر سالانه «اخزا» به بیش از ۳۷ درصد + نمودار ضعف نظارت بر قانون عامل اصلی ناامنی شغلی کارگران است رونق به بازار مسکن بازگشت؟ (۶ خرداد ۱۴۰۳) خبر مهم برای بازار موبایل (۶ خرداد ۱۴۰۳) نرخ تورم اردیبهشت ۱۴۰۳ چقدر شد؟ | پیشی گرفتن گرانی در خراسان رضوی از میانگین کشوری ۵۵۰ واحد مسکن شهری در سال ۱۴۰۲ در خراسان رضوی واگذار شد پلمب یک سالن زیبایی به دلیل گران فروشی و تداخل پزشکی در یکی از خیابان‌های مشهد بازار گوشت رقابتی می‌شود | کاهشی‌شدن قیمت دام به‌زودی افزایش عرضه گوشت گرم قرمز وارداتی در بازار مشهد + قیمت خسارت هزار و ۵۴ میلیارد ریالی سیل به پل‌های خراسان رضوی افت ۱۷ هزار واحدی بورس با وجود محدودیت بیشتر دامنه نوسان | گزارش وضعیت بازار سهام (۵ خرداد ۱۴۰۳) آیا تعیین سقف اجاره در تورم‌های زیر ۳۰ درصد امکان‌پذیر است؟
سرخط خبرها

افزایش ۵۰ درصدی صادرات گاز مایع از دوغارون خراسان رضوی به افغانستان

  • کد خبر: ۲۱۵۲۸۳
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
افزایش ۵۰ درصدی صادرات گاز مایع از دوغارون خراسان رضوی به افغانستان
مدیر تولید کارخانه «گازکربنیک» تایباد واقع در شهرک صنعتی این منطقه گفت: ۶ هزار تن گازکربنیک مایع (دی اکسیدکربن) با کاربرد صنعتی، دارویی و مواد غذایی از طریق گذرگاه زمینی دوغارون خراسان رضوی در سال جاری به افغانستان صادر شده که نسبت به پارسال ۵۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش شهرآرانیوز، وحید کامیار اظهار داشت: این میزان گاز گربنیک مایع تولید شده به ارزش ۹۰۰ هزار دلار از ابتدای سال جاری تاکنون به مقصد شهر‌های «هرات، مزار شریف، قندهار و کابل» خراسان رضوی بارگیری شده است.

وی ادامه داد: از گاز کربنیک مایع در صنعت تولید انواع نوشیدنی ها، دارو و محلول کپسول‌های آتش نشانی استفاده می‌شود.

مدیر تولید کارخانه گازکربنیک تایباد بیان کرد: تنها کارخانه تولید گازکربنیک مایع این شهرستان که در شهرک صنعتی این منطقه فعال است، در زمان حاضر ۲ خط تولید دارد که روزانه افزون بر ۴۰ تن از این محصول صنعتی را روانه بازار مصرف افغانستان می‌کند.

به گفته وی، توان ذخیره سازی ۳۰۰ تن با هفت مخزن و خالص بودن آن با عیار افزون بر ۹۹ درصد در کارخانه گاز کربنیک تایباد فراهم است.

کامیار افزود: این واحد صنعتی از چهار واحد فعال سطح کشور به شمار می‌رود که برای راه اندازی آن بیش از پنج میلیون دلار هزینه شده و سالانه ظرفیت تولید بیش از ۱۴ هزار و ۶۰۰ تن گاز مایع را دارد.

وی با بیان اینکه برای توسعه این واحد صنعتی ۲ خط دیگر در این مجموعه تا دو سال آینده راه اندازی خواهد شد، گفت: ساخت این فضا در چهار مرحله پیش بینی شده که در فاز اول آن در زمینی به مساحت پنج هکتار ساخته شده و زمینه اشتغال ۳۳ نفر به صورت مستقیم در آن فراهم شده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->